973 624 058
Informació: 973 624 058
Reserves: 932 041 041

ca

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (16)
  • Activitats (4)
  • Serveis (7)
  • Estació (9)
  • Reserves (2)
  • Forfets (3)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    Espot és una estació que gaudeix d'una situació privilegiada única als Pirineus. És l'única situada al costat d'un Parc Nacional, el d'Aigüestortes i Sant Maurici. L'estació compta amb més de 20 km esquiables i de 1000 m de desnivell. Trobareu tota la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'horari d'obertura es de 9:00h a 16:30h, tant de l'estació com d'atenció al client, en temporada d'hivern.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Tots els objectes perduts es porten a control, a les oficines d'atenció al client de l'estació.

  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals es troben al recinte de l'Sport Centre, complex esportiu entre Sort i Rialp.

  • 5. Es pot accedir a l’estació amb transport públic?

    A l'estació d'Espot es pot accedir en transport públic. Trobareu la informació completa a ubicació.

  • 6. On es troba l'oficina d'informació de les activitats?

    A les oficines d'atenció al client de l'estació.

  • 7. Quines són les activitats que es poden fer a Espot durant l’hivern?

    Durant la temporada d'hivern, Espot és l'escenari de nombroses porpostes. Per descobrir què es pot fer a l'estació durant les mesos de més neu, podeu consultar les activitats de l'estació.

  • 8. Quin és el calendari de les activitats d’hivern d’Espot?

    Per saber quin és el calendari d'hivern d'Espot, visiteu les activitats de l'Estació.

  • 9. Quines activitats es poden fer en família amb nens petits?

    Durant la temporada d'hivern vine a gaudir del Parc Lúdic amb tota la família i dels nostres itineraris amb raquetes de neu.

  • 10. El meu primer dia a Espot

    a)    Arribar a Espot
    Espot és una estació que gaudeix d’una situació privilegiada única als Pirineus. És l’única situada al costat d’un Parc Nacional, el d’Aigüestortes i Sant Maurici. L'estació compta amb més de 20 km esquiables i de 1000 m de desnivell.
    Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com també mapes de situació i més informació concreta sobre com arribar a ubicació.

    b)    A tenir en compte
    Es recomana dur roba adaptada a les condicions meteorològiques (tot tenint en compte que a l'alta muntanya el temps és canviant), fer servir ulleres de sol i protectors solars per a la pell.

  • 11. Quina és la zona més recomanable per a l’esquí familiar?

    A la cota 2000 trobareu les zones debutants, el parc lúdic i les zones de serveis (cafeteria, escoles, wc, servei metge, etc.).

  • 12. Existeix un forfet exclusiu per a debutants?

    Sí, Espot ofereix un forfet exclusiu per a debutants. L'estació pensa en tots els públics i facilita l'accés a l'esquí. Per a més informació, consulta l'apartat de tarifes.

  • 13. On es troben ubicades les zones per a debutants?

    Les zones per a debutants es troben a la cota 2000 de l'estació d'Espot.

  • 14. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    Els forfets de temporada es poden adquirir a través de la botiga online, a les oficines/taquilles de les estacions del Grup FGC, així com a la botiga de FGC a l'edifici "El Triangle" de Barcelona. El pagament a terminis només està disponible per als clients de La Caixa i a través de la botiga online.

  • 15. A partir de quina hora és vàlid el forfet de mig dia?

    El forfet de mig dia es pot adquirir a partir de les 13.00 h a les taquilles de l'estació d'Espot.

  • 16. Condiciones generales aplicables a las reservas

    CONDICIONS APLICABLES A LES RESERVES I COMPRES VIA COMERÇ ELECTRÒNIC A LES BOTIGUES EN LÍNIA DE FGC


    Oficines de Central de Reserves grup FGC
    Pça de l’estació, s/n
    17534 Ribes de Freser
    Tf: 932 041 041
    Mail: reserves@turismefgc.cat

     

    Condicions generals de Reserva i d'Anul.lació
    El fet d'adquirir -o prendre-hi part- d’una reserva a través de les webs del grup FGC, implica l'acceptació expressa per part del consumidor de totes i cada una de les Condicions generals, les quals es consideren automàticament incorporades al contracte sense que sigui necessària la seva transcripció escrita individualitzada.

     

    1. Formalització de les reserves i/o peticions de pressupost:
    Les reserves i/o peticions de pressupost es poden fer a través de la web o per telèfon al 932 041 041 o per correu a reserves@turismefgc.cat.

     

    2. Forma de pagament:
    Cap reserva no es considera confirmada fins que no estigui pagada al 100% abans de l'entrada en allotjaments externs i el 40% a mode de bestreta en els allotjaments d’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria. Es pot fer amb targeta de crèdit o transferència bancària al compte IBAN ES40 2100 5000 5002 0004 4647. La resta del pagament es durà a terme a la sortida.

     

    3. Lliurament de la documentació i Servei de Receptiu:
    La documentació que acredita la compra és el propi email de confirmació de compra i els bons, sempre que s'hagi efectuat prèviament el pagament del 100% de l'import total dels serveis reservats (40% en els allotjaments de l’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria). En cas contrari, la reserva es considera anul•lada i s'hi aplicaran les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions.

    És obligatori entregar el email / bo de confirmació a l’arribada a l’allotjament o al primer servei que hagi contractat.

     

    4. Reemborsament:
    El client pot desistir dels serveis contractats amb dret a reemborsament dels pagaments efectuats tenint en compte les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions. No es farà cap devolució per serveis contractats que el client voluntàriament no hagi utilitzat.

     

    5. Prestacions incloses en els preus:
    Com a norma general, s'ha de seguir un criteri estricte de literalitat. Per tant, no s'inclourà tot allò que no estigui específicament detallat com a inclòs en el email de confirmació - bo de reserva enviat al client. Els preus de les webs del grup FGC inclouen l’IVA. No inclou cap tipus d'assegurança, ni les begudes en cap tipus de règim inclòs en el preu, ni la Taxa Turística Catalana dels allotjaments, que es liquiden en el check in de qualsevol establiment d’allotjament.

     

    6. Anul•lacions:
    6.1. En tot moment, el client pot desistir dels serveis sol•licitats o contractats amb dret a la devolució de les quantitats que hagi abonat, tant si es tracta del preu total com del dipòsit previst anteriorment.
    Si el client cancel.la la reserva d’allotjament, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - Entre 15 i 10 dies el 5 %
    - Entre 10 i 3 dies el 15 %
    - Dintre de les 48 h abans el 25% La no presentació, sense haver comunicat l’anul·lació suposarà la pèrdua total de l'import de la bestreta.

    Si el client cancel.la la reserva de serveis o activitats de dia, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - La cancel·lació dintre de les 48 hores anteriors o a la no presentació sense haver comunicat l'anul·lació, és del 100% de la reserva

     

    7. Responsabilitats:
    FGC ha de respondre davant del consumidor per les obligacions que li corresponen pel compliment dels diferents serveis dels programes contractats a través de la nostra web. Quan els defectes siguin imputables al consumidor, a l'agència venedora o a l'establiment, la responsabilitat descrita en el paràgraf anterior no és procedent. FGC es reserva el dret de modificar o suspendre les activitats programades si per raons de seguretat, segons el criteri d’FGC, és necessari o si per qualsevol altra causa no fos possible la realització. En cas que el consumidor apreciï in situ la no-execució o la mala execució de serveis contractats integrats de l’estada, ha de notificar-ho immediatament al prestador dels esmentats serveis i, en un termini de 48 hores hàbils, a FGC, per tal que es prenguin les mesures pertinents. La no-comunicació a FGC implica que és el consumidor qui ha de provar l'incompliment de l'execució del contracte davant de l'Organització o la Direcció General de Turisme i/o tribunal pertinent, ja que transcorregut aquest termini a FGC li seria impossible comprovar la veracitat de l'al•legació, així com la consecució d'una solució satisfactòria per a totes les parts implicades.

     

    8. Condicions especials per a nens:
    A causa de la diversitat del tractament aplicable als nens, segons l'edat, el tipus d'establiment, tipus de servei, les dates de l’estada, es recomana consultar les condicions de cada establiment i servei.

     

    10. Acceptació de les condicions:
    El fet d'adquirir un dels nostres programes implica l'acceptació per part del consumidor d'aquestes Condicions generals.

     

    11. Empresa

    L'empresa organitzadora i comercialitzadora dels viatges i paquets turístics és FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, amb NIF Q0801576J i amb domicili fiscal a Cardenal Sentmenat 4, 08017 Barcelona actuant com a Agència Majorista de Viatges GCMD - 0000288

     

    12. Protecció de Dades personals

    De conformitat amb el disposat a la "Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal", el client/titular queda informat i autoritza el "registre i tractament de les seves dades personals" en fitxers automatizats que són responsabilitat d'FGC.

    El titular podrà exercir gratuïtament els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades i revocació de la seva autorització d'acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercitats dirigint-se per escrit al departament responsable del fitxer automatitzat: FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ref. LOPD c/ Cardenal Sentmenat 4, 08017 - Barcelona o en el número de telèfon: 973 62 76 07 indicant "Atenció de Dades Personals"

Altres webs de FGC
Reservar a Espot
Top

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal·lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Més informació
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.